4) Balíček dopravte k nám
Zboží můžete odnést na jeden z našich showroomů, poslat ho zdarma přes Zásilkovnu, nebo na vlastní náklady poštou či jiným dopravcem. Je na vás, jaký způsob vrácení si vyberete.
Na Showroom
Stavte se na jeden z našich showroomů. Zboží od vás převezmeme, pošleme vám potvrzení na e-mail a rovnou si můžete třeba vybrat nějaké dobré kafíčko.
Showroom na Míráku – Blanická 750/8, Praha 2, 120 00 (Po–Pá: 8:00–20:00)
Showroom na Palmovce – Novákových 393/16, 180 00 Praha 8, 180 00 (Po–Pá: 8:00–20:00)
Přes Zásilkovnu
V jakékoliv pobočce Zásilkovny nadiktujte kód 92601745, obsluha na váš balíček nalepí dopravní štítek a vytiskne vám potvrzení o odeslání. To si, prosím, schovejte, než vám potvrdíme, že balíček v pořádku dorazil k nám (chceme mít jistotu, že se po cestě nikam nezatoulá). Za odeslání nic neplatíte. Při odeslání tímhle způsobem může ale chvilenku trvat, než nám Zásilkovna balík doručí na náš sklad. My vás samozřejmě informujeme, jakmile nám balíček dorazí!
Vlastním dopravcem (PPL, DPD, Geis, UPC, Česká pošta atd.)
Balíček odešlete vybraným dopravcem na adresu: Kofio.cz, Blanická 750/8, 120 00 Praha 2 (přímo na adresu, balíčky na pobočkách dopravců DPD pickupy, pobočky Zásilkovny atd., bohužel nedokážeme vyzvednout). Neposílejte, prosím, balíček na dobírku, vrátil by se vám. Poštovné v minimální výši vám rádi po vyřízení reklamace proplatíme, tak si nezapomeňte schovat stvrzenku.