Reklamace a vrácení

Nebyla to láska na první pohled, nebo se se zbožím či objednávkou něco semlelo? To nás moc mrzí. Uděláme maximum, abychom vše v cuku letu vyřešili.

Co potřebujete řešit?

Přehledně jsme pro vás sepsali, jak postupovat v každé situaci.

Vrácení

Nepoužité zboží (kromě kafíčka, limonád, čajů, kombuch, rostlinných mlék a dalších pitíček) nám můžete do 14 kalendářních dnů od doručení bez starostí vrátit (pokud patříte do naší kávomilské party a máte svůj Kofio účet dokonce do 100 dnů).

1) Založte si vratku ve svém Kofio účtu, nebo vyplňte formulář

Nejjednodušší způsob, jak nám zboží vrátit, je přes Kofio účet. Pokud ho ještě nemáte, můžete si ho snadno na pár kliků založit.

Mám Kofio účet

V sekci „Objednávky“ najděte objednávku, kterou chcete vrátit a klikněte na tlačítko „Vrátit nebo reklamovat“. U zboží zaklikněte možnost „Odstoupení od smlouvy“, vyberte způsob vrácení a vše potvrďte tlačítkem „Vygenerovat nový případ“. Na e-mail vám během pár sekund přijde potvrzení a vyplněný formulář. Ten jen přiložíte do balíčku.

Nemám Kofio účet

Nechcete se registrovat? Stáhněte si formulář přes odkaz níže, vytiskněte ho, vyplňte a přiložte do balíčku, který nám budete posílat.

Nemáte jak si formulář vytisknout?

Vložte do balíčku, prosím, alespoň lísteček s číslem objednávky (najdete ho v potvrzovacím e-mailu nebo na faktuře) a číslem účtu (peníze za vrácené zboží posíláme v českých korunách, nepište nám proto, prosím, IBAN účtu v €, peníze by vám nepřišli). Moc nám tím usnadníte práci. Vrácení vyřídíme rychleji a vy budete spokojenější. A to chceme úplně nejvíc.

2) Zboží pečlivě zabalte

Aby se po cestě k nám nemohlo nijak pošramotit. Nejlepší je použít krabici s výplní, ve které jsme vám kávové radosti poslali. Pokud už ale původní obal nemáte, nevadí. Skvěle poslouží jakákoliv jiná krabice (třeba od bot nebo využijte obal, ve kterém vám přišla objednávka z jiného e-shopu) vystlaná například novinami nebo zmačkanými papíry. Křehčí věci doporučujeme pro jistotu obalit bublinkovou fólií či molitanem. Na zabalený balíček, prosím, napište číslo objednávky.

3) Balíček dopravte k nám

Zboží můžete odnést na jeden z našich showroomů, poslat ho zdarma přes Zásilkovnu, nebo na vlastní náklady poštou či jiným dopravcem. Je na vás, jaký způsob vrácení si vyberete.

Na Showroom

Stavte se na jeden z našich showroomů. Zboží od vás převezmeme, pošleme vám potvrzení na e-mail a rovnou si můžete třeba vybrat nějaké dobré kafíčko.

  • Showroom na Míráku – Blanická 750/8, Praha 2, 120 00 (Po–Pá: 8:00–20:00)

  • Showroom na Palmovce – Novákových 393/16, 180 00 Praha 8, 180 00 (Po–Pá: 8:00–20:00)

Přes Zásilkovnu

V jakékoliv pobočce Zásilkovny nadiktujte kód 92601745, obsluha na váš balíček nalepí dopravní štítek a vytiskne vám potvrzení o odeslání. To si, prosím, schovejte, než vám potvrdíme, že balíček v pořádku dorazil k nám (chceme mít jistotu, že se po cestě nikam nezatoulá). Za odeslání nic neplatíte. Při odeslání tímhle způsobem může ale chvilenku trvat, než nám Zásilkovna balík doručí na náš sklad. My vás samozřejmě informujeme, jakmile nám balíček dorazí!

Vlastním dopravcem (PPL, DPD, Geis, UPC, Česká pošta atd.)

Balíček odešlete vybraným dopravcem na adresu: Kofio.cz, Blanická 750/8, 120 00 Praha 2 (přímo na adresu, balíčky na pobočkách dopravců DPD pickupy, pobočky Zásilkovny atd., bohužel nedokážeme vyzvednout). Neposílejte, prosím, balíček na dobírku, vrátil by se vám. Myslete prosím i na to, aby odeslaný balíček nebyl přepravcem uložený do výdejního místa nebo na poště (tady raději zvolte tzv. Balík do ruky). Neměli bychom totiž kapacitu jít balíček vyzvednout.

4) Pak už je to na nás

Jakmile k nám balíček dorazí, vrácené zboží zkontrolujeme. Když bude vše v pořádku, peníze vám vrátíme na zadaný účet (případně připíšeme kredity, nebo vystavíme dárkový poukaz) do 14 dnů od přijetí balíčku. Pokud by něco nesedělo, zavoláme vám.


Reklamace

Přísluško už nedělá radost ale starost? Zkrátka nefunguje, jak má? V rámci záruční doby (standardně 2 roky od zakoupení, ale u některých produktů to může být míň či víc – ověřte si to, prosím, v záručním listu) nám ho můžete poslat na reklamaci. Rozlouskneme, co s tím.

1) Nejdříve nám napište, 95 % reklamací dokážeme vyřešit na dálku

Pošlete nám e-mail na sluzebnicekkofio.cz s předmětem Reklamace + číslo vaší objednávky (najdete ho v potvrzovacím e-mailu nebo na faktuře).

Co by v e-mailu nemělo chybět:

  • Popis poškození – Detailně nám popište, co přesně je se zbožím v nepořádku.

  • Fotografie nebo video poškození (pokud vadu správně nafotíte nebo případně natočíte, dokážeme lépe rozslousknout, v čem je zakopaný pes a reklamaci vyřídit rychleji.

2) Založte si reklamaci ve svém Kofio účtu, nebo vyplňte formulář

Nejjednodušší způsob jak si založit reklamaci je přes Kofio účet. Pokud ho ještě nemáte, můžete si ho snadno na pár kliků založit.

Mám Kofio účet

Ve svém Kofiu účtu v sekci objednávky najděte objednávku, kterou chcete vrátit a klikněte na tlačítko Vrátit nebo reklamovat. U zboží klikněte na možnost „Reklamace“, vyplňte všechny potřebné informace a vše potvrďte tlačítkem „Vygenerovat nový případ“. Na e-mail vám přijde potvrzení a vyplněný reklamační formulář. Ten jen přiložíte do balíčku.

Nemám Kofio účet

Nechcete se registrovat? Stáhněte si formulář přes odkaz níže, vytiskněte ho, vyplňte a přiložte do balíčku, který nám budete posílat.

Nemáte jak si formulář vytisknout?

Vložte do balíčku, prosím, alespoň lísteček s číslem objednávky (najdete ho v potvrzovacím e-mailu nebo na faktuře) nebo číslem reklamace (pokud jste si reklamaci zakládali přes Kofio účet), vašimi údaji (jméno, příjmení, adresa, e-mail případně telefon), a popisem, co přesně nefunguje. Moc nám tím usnadníte práci. Reklamaci vyřídíme rychleji a vy budete spokojenější. A to chceme úplně nejvíc.

3) Zboží pečlivě zabalte

Aby se po cestě k nám nemohlo nijak pošramotit. Postačí jakákoliv krabice (třeba od bot nebo využijte obal, ve kterém vám přišla objednávka od nás nebo z jiného e-shopu) vystlaná například novinami, nebo zmačkanými papíry. Křehčí věci doporučujeme obalit bublinkovou fólií či molitanem. Na zabalený balíček, prosím, napište číslo objednávky.

Zboží nám prosím zasílejte vždy očištěné (mlýnky bez zbytků kávy, kávovary bez zbytků vody apod.), pomůžete nám tak ušetřit kapku času při uvedení zboží do stavu, kdy jej poté budeme moci případně přeposlat výrobci. :)

4) Balíček dopravte k nám

Zboží můžete odnést na jeden z našich showroomů, poslat ho zdarma přes Zásilkovnu, nebo na vlastní náklady poštou či jiným dopravcem. Je na vás, jaký způsob vrácení si vyberete.

Na Showroom

Stavte se na jeden z našich showroomů. Zboží od vás převezmeme, pošleme vám potvrzení na e-mail a rovnou si můžete třeba vybrat nějaké dobré kafíčko.

  • Showroom na Míráku – Blanická 750/8, Praha 2, 120 00 (Po–Pá: 8:00–20:00)

  • Showroom na Palmovce – Novákových 393/16, 180 00 Praha 8, 180 00 (Po–Pá: 8:00–20:00)

Přes Zásilkovnu

V jakékoliv pobočce Zásilkovny nadiktujte kód 92601745, obsluha na váš balíček nalepí dopravní štítek a vytiskne vám potvrzení o odeslání. To si, prosím, schovejte, než vám potvrdíme, že balíček v pořádku dorazil k nám (chceme mít jistotu, že se po cestě nikam nezatoulá). Za odeslání nic neplatíte. Při odeslání tímhle způsobem může ale chvilenku trvat, než nám Zásilkovna balík doručí na náš sklad. My vás samozřejmě informujeme, jakmile nám balíček dorazí!

Vlastním dopravcem (PPL, DPD, Geis, UPC, Česká pošta atd.)

Balíček odešlete vybraným dopravcem na adresu: Kofio.cz, Blanická 750/8, 120 00 Praha 2 (přímo na adresu, balíčky na pobočkách dopravců DPD pickupy, pobočky Zásilkovny atd., bohužel nedokážeme vyzvednout). Neposílejte, prosím, balíček na dobírku, vrátil by se vám. Poštovné v minimální výši vám rádi po vyřízení reklamace proplatíme, tak si nezapomeňte schovat stvrzenku.

4) Pak už je to na nás

Jakmile balíček dorazí k nám do Kofia, prověříme popsanou vadu, vykoumáme, co s tím a ozveme se vám s řešením (zavoláme, nebo napíšeme e-mail). Čestný kávomilský, že se všechny reklamace snažíme řešit co nejrychleji. Když do sebe kopneme velký kafíčko, zvládneme to někdy i do týdne, ale počítejte pro jistotu vždy do 30 dní od doručení reklamovaného zboží k nám na adresu (zákonem daná lhůta).


Poškozený balíček a zboží

I když si dáváme záležet, abychom všechny balíčky poslali do světa zabalené co nejpečlivěji, může se stát, že se cestou k vám někde potlučou. Nebojte se ale poškozený balíček převzít. Poškození si na místě vyfoťte (případně dohlídněte, že si ho vyfotí kurýr). S kurýrem, nebo obsluhou Zásilkovny pak sepište protokol o škodě a balík převezměte s výhradou. I přes poškození zvenčí může být vaše objednávka úplně v pořádku (pak už nemusíte nic řešit). Pokud ale nechcete, balíček samozřejmě přebírat nemusíte, v tom případě se vrátí zpátky k nám.

Když jste nepřevzali poškozený balíček

1) Dejte nám o tom, prosím, co nejdříve vědět

Pošlete nám e-mail na sluzebnicekkofio.cz. Jako předmět napište Poškozený balíček + číslo vaší objednávky (najdete ho v potvrzovacím e-mailu nebo na faktuře). V e-mailu stačí napsat, že jste balíček nepřevzali, protože byl poškozený.

2) Pak už je to na nás

Jakmile se balíček vrátí zpět k nám, prověříme poškození a případně začneme řešit reklamaci s dopravcem. Společně se pak domluvíme na zaslání nového zboží (zavoláme vám, nebo napíšeme e-mail).


Když jste po rozbalení balíčku zjistili, že je zboží poškozené

1) Co nejdříve nám napište na sluzebnicekkofio.cz

Čím dříve, tím lépe (snažte se maximálně do 48 hodin od převzetí). Jako předmět napište Poškozené zboží + číslo vaší objednávky (najdete ho v potvrzovacím e-mailu nebo na faktuře).

Co by v e-mailu nemělo chybět:

  • Popis poškození – Detailně nám popište, které zboží z objednávky vám přišlo poškozené a jak.

  • Fotografie poškození zboží – Platí pravidlo, že víc fotografií je lepší než míň, ať je opravdu dobře vidět poškození, moc nám to pomůže reklamaci vyřešit.

2) Pak už je to na nás

Jakmile od vás budeme mít všechny potřebné podklady, začneme řešit reklamaci s dopravcem. Společně se pak domluvíme na zaslání nového zboží (zavoláme vám, nebo napíšeme e-mail).


Když vám přišlo poškozené zboží (balíček nebyl poškozený)

1) Co nejdříve nám napište na sluzebnicekkofio.cz

Čím dříve, tím lépe (snažte se maximálně do 48 hodin od převzetí). Jako předmět napište Poškozené zboží + číslo vaší objednávky (najdete ho v potvrzovacím e-mailu nebo na faktuře).

Co by v e-mailu nemělo chybět:

  • Popis poškození – Detailně nám popište, které zboží z objednávky vám přišlo poškozené a jak.

  • Fotografie poškození zboží – Platí pravidlo, že víc fotografií je lepší než míň, ať je opravdu dobře vidět poškození, moc nám to pomůže reklamaci vyřešit.

2) Pak už je to na nás

Jakmile od vás budeme mít všechny potřebné podklady, začneme řešit reklamaci. Společně se pak domluvíme na zaslání nového zboží (zavoláme vám, nebo napíšeme e-mail).


Nekompletní objednávka / záměna zboží

Přišlo vám jiné zboží, než jste si objednali? Nebo jsme vám nějaký kousek omylem zapomněli poslat? Sypem si kávovou sedlinu na hlavu a moc se omlouváme. Pokusíme se to dát co nejdříve do pořádku.

1) Co nejdříve nám napište na sluzebnicekkofio.cz

Čím dříve nám dáte vědět o chybě v objednávce, tím lépe (snažte se maximálně do 48 hodin od převzetí). Jako předmět napište Problém s objednávkou + číslo vaší objednávky (najdete ho v potvrzovacím e-mailu nebo na faktuře).

Co by v e-mailu nemělo chybět:

  • Popis problému – Popište nám, co se semlelo (co vám nepřišlo vůbec, přišlo špatně, nebo přišlo navíc atd.).

  • Fotografie obsahu balíčku – Vyfoťte, prosím, všechno zboží, co vám v balíčku přišlo.

2) Pak už je to na nás

Co nejdříve se vám ozveme a domluvíme se, jak vám chybu vynahradíme (zavoláme vám, nebo napíšeme e-mail).