Celkem dotazů
8
Celkem odpovědí
8
Dobrý den, před cca měsícem jsem si pořídila tento kávovar. Chtěla jsem se zeptat, jaká by měla být výsledná teplota kávy? Přijde mi, že je káva příliš studená, teplotu kávy jsem naměřila 49 stupňů. Může se jednat o vadný výrobek? Děkuji za odpověď.
Krásný den, Barbaro. Výsledná teplota kávy může být i pod 90°C, ale je zde na snadě otázka, zda používáte kávovar s ohřevem vody a nebo případně spouštíte expresní extrakci bez ohřevu. Pokud to pro vás nebude překážkou, zkuste nám na sluzebnicek@kofio.cz poslat například video z přípravy a my se na to rádi podíváme. Přejeme vám krásný den! :)
Dobrý den,jaké máte zkušenosti s reklamacema kolik jste měli reklamací zatím na počet prodaných kusů, chtěl bych si to pořídit do kamionu a nevím jak dlouho to vydrží co se týče na počet připravených káv? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Zdeňku. Na 1000 prodaných Outinů nám připadá zhruba 13 reklamovaných kusů. V případě reklamace pak posuzujeme každý případ individuálně, ale z 90 % se jedná o uznání. Věříme, že vám tyto údaje pomohou v rozhodovacím procesu a přejeme vám krásný den! :)
Dobrý den,
ztratil jsem ke kávovaru kelímek, je možné si objednat nový?
Děkuji Zámostný
Dobrý den, Petře. Vámi poptávaný produkt je momentálně nedostupný u našeho dodavatele a nyní nelze ani objednat. Rádi se vám ozveme, až produkt opět naskladníme. Přejeme vám krásný den! :)
Dobrý den, na oficiálním webu výrobce Outin Nano mají na prodej dřevěný stojánek ke kávovaru, moc by se mi hodil. Plánujete ho mít do budoucna také v nabídce?
Krásný den. Tyto stojánky bohužel zatím nejsou pro EU v prodeji a tak je nyní neplánujeme naskladnit. Přejeme vám krásný den! :)
Jake se dát použít kapsle na kávu.
Krásný den, Tomáši. Do Outinu vám budou pasovat kapsle ve tvaru kapsllí Nespreso klasik. Pokud byste ale zvolil kapsle přímo od výrobce Nespresso, můžete se setkat s nesprávným propíchnutím kapslí, protože ve svém obsahu obsahují hliník, kdežto kapsle s výběrovou kávou jsou plněny většinou do recyklovaných obalů, které jsou mekčí. Přejeme vám krásný den! :)
Dobrý den, jak dlouhá je záruka na přístroj ? Záruka je stejně dlouhá na všechny části přístroje, včetně baterie, nebo je to odlišné ?
Dobrý den, Břetislave. Záruka na kávovar včetně baterie je 24 měsíců dle platné české legislativy. Pokud by se vám s kávovarem něco semlelo, neváhejte se nám ozvat. S reklamací vám rádi pomůžeme. Mějte se krásně! :)
Dobrý deň, dá sa prosím kúpiť náhradná batéria?
Dobrý den, Eriko. V tuto chvíli bohužel výrobce náhradní baterii k Outinu nenabízí a tak ji nejsme schopni zajistit. Přejeme vám krásný den! :)
Dobrý den,
rád bych si pořídil kávovar i na občasné domácí použití, a proto bych se rád zeptal, zda je možné uvařit více káv, zatímco je kávovar připojený k nabíječce, nebo musím mít vždy nabito?

Děkuji.

Tomáš
Dobrý den, Tomáši. Kávovar Outin není schopný provozu, pakliže je připojen k nabíječce. Počet připravených káv tedy vždy závisí na tom, jak moc je kávovar nabitý a zda s ním vodu ohříváte a nebo zda používáte vodu již ohřátou předem. Věříme, že vám to přípravu usadní a přejeme hezký den! :)